logo logo

קידום ברשת

במהלך 10 השנים האחרונות חלה מהפכה בתחום תצרוכת המידע. חברות רבות מבינות כי המידע הופך להיות הרבה יותר נגיש וזמין באינטרנט ספקיות השירות למדו גם הם איך לשלוח סחורה או לספק את השירותים עד בית הלקוח בצורה כמעט מושלמת. האינטרנט הוא דבר מדיד בו אתם יכולים לנהל את הקמפיינים שלכם ברמה מאוד ממוקדת ולהפיק החזר ROI גבוהה יותר על פרסום.

גלגל את העכבר מטה

קידום אורגני וממומן

תחום קידום אורגני ומומן במנועי חיפוש התפתח מאוד בשנים האחרונות בעקבות התפתחות מנועי החיפוש ובראשם גוגל. אנו ב- ווב די אן איי מציעים את השירותים הללו על וכל זאת על מנת להקנות ללקוחותינו שקט בתחום הדיגיטל והנעת האתר להצלחתו הכלכלית. הקידום האורגני מתנהל לאורך זמן ויוביל אתכם למקומות בו אתם רוצים להופיע אך לא באופן מידי אלה דורש סבלנות והמון עבודה. חלק מלקוחותינו מנהלים קמפיין אורגני וקמפיין ממומן במקביל על מנת להשיג תוצאה מידית עד להתברגות האתר בדף הראשון של גוגל. קידום אתרים כולל: מחקר מותגים, מילות מפתח, היקף חיפושים, מתחרים, ומחקר שוק של קידום אורגני. למרות השינויים של מנועי החיפוש של שיתוף פעולה עם אתרים רלוונטיים למילות המפתח על מנת להגדיל את כמות ואיכות הגולשים הנכנסים ההופכים קישורים אילה לפחות רלוונטים אל מול מנועי החיפוש בקידום האורגני עדיין יש מקרים בהם עדיין כדאי להשתמש בקישורים היוצרים תנועה רלוונטית ומתמדת לאתר ולא רק מבחינת הקידום האורגני אלה גם לבית העסק.

01

אופטימיזציה לתכנים

image

אופטימיזציה של דפי האתר למנועי חיפוש הכוללת אופטימיזציה של כותרות, תגיות מטה, אופטימיזציה של תכנים קיימים והמלצות להוספת תכנים חדשים, על ידי אופטימזציה נכונה של דפי האתר ניתן יהיה לקדם כל אתר אינטרנט שהוא בעל מערכת ניהול דינאמית המאפשר לערוך את התכנים הקיימים בו. אופטימזציה לתמונות מומלצת להתבצע על כל התמונות באתר ובכך לאפשר למנועי החיפוש לסרוק גם את מילות המפתח הנימצאות על התמונות ולספק מידע יותר רחב לגולש. ממולץ גם לנהל את אותו ההליך גם אל מול תמונות שאתם מעלים ברשתות חברתיות. אנחנו לא ממליצים להעתיק נתונים מהאינטרנט ככלל ולא רק טקסט. הסורקים של מנועי החיפוש יודעים לזהות את התכנים המעותקים ולפגוע בדיריגו במנועי החיפוש, תוכן מועתק יסרק מחדש מעת לעת על ידי מנועי החיפוש ויגיב לשינויים.עליכם לספק לגולשים תוכן מקורי ורלוונטי למוצרים שאתם משווקים שיעניק ערך מוסף לגולש ולמנועי החיפוש שיודעים להעריך תוכן רלוונטי.

02

קידום ברשתות חברתיות

התחרות רבה וקשה לאין ערוך. התחרות אל מול מליוני הדפים המאונדקסים ע"י הרשתות החברתיות החברים ברשתות החברתיות פחות נתונים למניפולציות. תוכן חייב להתעדכן לעתים תקופות יותר וחייב להיות רלוונטי לתחומים. וצריך לשים לב !!! כי ברשת החברתית פייסבוק הם אינם סלחניים למפרסמים ונאלצים לסגור חשבונות משתמשים, ברשתות האחרות לפחות כיום פחות נותנים דגש וסלחניים יותר. במידה והדף אינו קיים יש לפתוח דף ולעצבו כדף עסקי ברשת שתבחרו. להתחיל להזין פוסטים לדף ברשת החברתית וכל זאת בהתאמה לרלוונטיות ולמוצרים שאתם מעוניינים לפרסם, הפוסטים חייבים להיות איכותיים וייחודיים. לאחר מכן יש להתחבר לקבוצות רלוונטיות ולהתחיל לפרסם. התחברות לקבוצות לא רלוונטיות עלולות לגרום בעיות לחשבון הפייסבוק/אינסטגרם שלכם. הוספת קישורים לפוסטים הוא דבר חשוב על מנת להעביר את הגולשים מדף הפייסבוק אל אתר האינטרנט ולעודד את הגולש לפעולה.

03

YOUTUBE קידום ב

image

בנוסף לשירות קידום אתרים אורגני המממון עם מנועי החיפוש וכו', אנו ממליצים ללקוחותינו לבדוק פלטפורמה נוספת קטנטנה (TOUTUBE). לקוחות שבדרך כלל גם מבצעים פרסום בטלויזיה באופן שותף מפנות גם משאבים לערוצים דגיטלים לצפיה בתכני וידאו.אופטימיזציה של תוכן לאתרים משלהם יכולים להפיק תועלת מחיסכון זמן בהתקדמות החשיפה והגדלת באופן משמעותי. אנחנו אוהבים סרטים ומעלים אותם בכמויות ליו טיוב וכמובן רלוונטי למספר מצומצם של תחומים שאותם החברות המתעסקות באותם תחומים נהנות בגדול מהפרסום בפלטפורמה הזאת ובדומות לה. בשל כך קיימות הפרסומות לפני הצפייה שמכניסות המון כסף לגוגל ותופסות את עיני הגולש לזמן של 4 שניות בלבד עד לשלב שהוא יכול ללחוץ דלג כמובן הוא מדלג (חוץ מבפרסומת של היונים של ביטוח ישיר) ולכן תוכלו למצוא המון פרסומות ביו טיוב המנסות להעביר את המסר בזמן של 4 שניות בלבד. במידה ואתם חברה מסחרית אנחנו ממליצים בחום במידה ולא אין טעם לגשת לפלטפורמה זאת ולנסות ולפרסם בה.

04

'לייקים מעורבויות וכו

הדרך ללייק או לפלוס היא אומנם קשה והיום גם לא מספקת במידה ואתם מפעילים רשת חברתית אפילו באופן עצמאי אתם צריכים לדאוג למעורבות של לקוחותיכם בדף לגרום להם לשתף את הפרסום שלכם ולהעביר אותו הלאה, מה שנקרא ויראלי כמובן שהנושאים היותר ויראליים הם מוזיקה, צחוק, ואסונות...... לאחר שאספתם מספיק חברים ולייקים לדף העסקי שלכם עליכם להפעיל את הגולש במשחקים, שאלות, מתנות, חברות שמשקיעות יותר בדף הפייסבוק שלהם כמו בכל תחום ובונות אפליקציות פייסבוק ייחודיות המעניקות זמן איכות לגולש יזכו לחשיפה גדולה יותר ולמעורבות מצד הגולשים בסופו של תהליך גם אפשר לתרגם לרווחים והחזר השקעה.

05

? למה חייב להיות ברשת ולקדם את האתר שלכם

image

אם אתם מעוניינים כי העסק שלכם יצעד קדימה אתם חייבים לפעול אם לא בכל התחומים ובכל הרשתות החברתיות ואם לא בכולם לפחות בפייסבוק. הדף והאתר חייביפ להיות מעודכנים לשנת הנוכחית (אלה אם אתם דף היסטורי) כשהגולש מעוניין לברר על מוצר ואו על חברה הוא מצפה שיהיה לה אתר אינטרנט, דף פייסבוק, ועוד מידע על מנת שהוא יוכל להתרשם מהמקום ממנו הוא מעוניין לרכוש את שירותיו הרשת מתפתחת וגודלת משנה לשנה וכמות הגולשים הנמצאים שם רק עולה ועולה יש סברה האומרת כי בעוד מספר שנים כאשר הילדים שלנו יהיו גדולים הם יבצעו את מרבית הקניות שלהם ברשת הפחד מלשים כרטיס אשראי נמוג והתחום פורח. אז אם יש לכם מוצרים למכור תתחילו להכין את עצמכם לחנות אינטרנטית מקוונת שתעניק ללקוחותיכם שירות מהיר ויעיל לרכוש את המוצרים שלכם גם דרך הרשת.

06